duminică, 7 martie 2010

Vaaai!Lumea meaaaa.

Vaaaai! Azi am un chef nebun sa scriu pe blog.:x Dar nu am chef sa fiu eu,cea culta 8-| care citeste multe carti si scrie tot ce simte:).Vreau sa fiu EU..sa fie copilul din mine:)) are vorbeste si zambeste tot timpul:x EU cea care ii amuza pe toti:d cu umorul meu fantastic.:x
Acum ma aflu intr-unul din acele momente din vietile noastre in care esti mandru de tine.DAAA!Sunt mandra de mine:-? hmm,dar nu stiu de ce o fac.:) pentru ca nu am nici un motiv.Nu am facut nimic care sa ma faca sa ma simt MANDRA.Doar ca sunt fericita ca exist,ca exista ei :x prietenii mei care sunt langa mine.Ma simt bine ca mi-am recuperat rasul,zambetul.Ca mi-am regasit vechile melodii si pozele cu mine copil:))
Ma simt bine si am o stare pe care nimeni nu mi-o poate schimba.Mi s-a acrit de tristete...melancolie..si chestii normale:
Pur si simplu vreau sa rad=)) asa cum o faceam inainte.:x ca un "copil tembel" cum imi spun prietenii.
Ce creziiii?ADOR ziua de VINERIIII.
E ziua mea.:x care se tot repeta in lumea MEA.<3!
Gen sunt EU cea de altadata,EU..acel copil care rade mereu orice s-ar intampla...acel copil pe care nimic nu il poate intrista,nimic nu-l darama...si ce crezi?nu sunt sensibila..sunt aproape o insensibila...pentru ca am invatat sa nu imi mai pese de toate lucrurile minore :d vreau sa imi apreciez viata,sa o iubesc sa o tin langa mine jucandu-ma si distrandu-ma...sa fiu EU sa ma simt bine sa RAD sa copilaresc la infinit..Sa nu mai schimb nimic.Pentru ca in LUME MEA totul este PERFECT...
Pentru ca mi-am inventat propria perfectiune:x,doar sa ma simt eu bine:)) sa pot sa rad...
mi-am pictat singura cerul din gri intr-un albastru viu.Si totul e colorat=p~ frumos.
In lumea mea e CALLLDDD.E bine..si nimic nu ma poate atinge.:x
Lumea mea e roz-verzuieee.=p~ si norisorii albi domnesc deasupra ei:x
Totul e asa cum vreau eu.Aici traiesc eu,in lumea mea...>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu