joi, 28 octombrie 2010

De ce?

De ce toti folosim fraze din basme? Cuvinte care nu exista in realitate..idei pe care nu le putem folosi..vise pe care nu ni le putem indeplini... De ce? De ce plangem ca s-a terminat si nu realizam ca orice inceput are si un sfarsit...De ce? De ce toata lumea e la fel? De ce toti gandesc la fel? De ce fiecare persoana are mintea la fel de incuiata ca a celei de langa ea? De ce nu privim inainte? De ce nimeni nu poate ridica capul triumfator chiar daca pierde? De ce toti sunt la fel de ciudati?
De ce iti spun ca tu esti totul cand stiu foarte bine ca nu exista o persoana care sa reprezinte totalitatea elementelor din viata mea...? De ce? De ce spun "pentru totdeauna" cand stiu foarte bine ca "pentru totdeauna" exista doar in povestile cu printi si printese.
De ce cred in zane si zmei? De ce sunt sigura ca Mos Craciun, Mos Ene si Zana Maseluta exista chiar daca nu i-am vazut niciodata? De ce te cred atunci cand imi spui ca supereroii exista? De ce stiu ca cineva vine si salveaza toata lumea in ultima secunda..?
De ce? De ce cred in toate acestea chiar daca stiu ca nu exista..? De ce cred in Printii de pe calul cel Alb chiar daca nu am vazut vreodata unul asemanator...?
De ce spunem "Nu cred pana cand nu vad cu ochii mei." cand stim prea bine ca mintim..ca toti credem in ceva ce nu putem vedea..si vedem ceva ce nu putem crede..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu