vineri, 14 ianuarie 2011

tu si eu

Gandurile imi sunt amestecate printre vise. Caut ceea ce gasesc dar nu gasesc ceea ce caut. Vad ceea ce privesc dar defapt am ochii inchisi. Imi imaginez ceea ce imi doresc dar eu nu imi doresc nimic. Apreciez ceea ce am dar niciodata nu am ceea ce apreciez si sper ca intr-o zi va veni ziua la care inca mai sper. Simt ceea ce ating dar e doar o viziune. Sunt captivata de contrastul oamenilor din jurul meu dar cand clipesc ei dispar. Sunt inspaimantata de farmecul lui dar el..el nu are farmec. Te simt, te aud, te vad..dar tu nu esti aici. Ador sa ma atingi dar tu nu m-ai atins niciodata. Iubesc soarele dar nu l-am putut atinge.
Privesc rasaritul in fiecare dimineata chiar daca nu l-am vazut vreodata. Vad fiecare sunet care se ascunde in mintea ta. Aud fiecare culoare pe care o porti si simt fiecare privire pe care mi-o trimiti. Imi amintesc de tine ca in prima zi..dar prima zi nu a existat niciodata pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu