joi, 1 octombrie 2009

Mda...

Intotdeauna mi-am dorit sa devin politista:) vis din copilarie,intr-adevar dar niciodata nu imi voi implini acest vis..asa ca am trecut la cel de al 2 lea vis actorie.Un cuvant frumos"actrita"mereu am iubit televiziunea,actorii si tot ce tine de showbiz,dar daca stai sa te gandesti amanuntit iti dai seama ca tu nu mai ai o viata a ta,nu te poti ascunde nu ai viata ta personala,pt ca viata ta e publica.Exista atatea persoane atatia "paparazzi"care strica tot.Pentru ca ei nu se gandesc ca si acea persoana are o viata.O viata pe care vrea sa o traiasca cu familia,cu prietenii si cu cei dragi in intimitatea sa.Ceea ce face la TV este doar jobul sau.
Actoria este frumoasa,e interesant sa te duci la un teatru,sa te uiti la un film..dar e urat sa realizezi ca defapt viata ta a fost un film,sau ca persoana de langa tine a fost cel mai bun actor.."sa fim actori pe o scena dominata de vise.."suna atat de frumos..dar din pacate nu este real.Orice persoana joaca teatru...dar nu pe o scena..nu la TV...ci in viata de zi cu zi..uneori este frumos pt ca te ascunzi pe tine..aratand o alta partea,aratand asa cum iti doresti defapt sa fi..dar sti ca nu esti..te ascunzi in spatele unei masti,o masca care o data se va sparge iar atunci tu vei fi cel ranit..cel care va plange si isi va da seama ca a gresit,ca si-a pierdut toata viata asa..ascunzandu-se de el insusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu