marți, 22 decembrie 2009

Scrisori.Dragoste.Dubii.Lacrimi.Zambete.

O scrisoare..orice fata is doreste sa primeasca o scrisoare de dragoste.Dar candin acea scrsiaore iti spune ca"E genial sa stai noaptea si sa te gandesti ca maine te vezi cu prsoana iubita si acest gand ma face sa zambesc pana si in somn[..]Chiar e altceva pentru amandoi..ceva genia care v fi de lunga durata si genialitate[..]Sunt simplu eu care AM REUSIT sa te fac sa ma iubesti..pur si simlu TE IUBESC ENORM DE MULT",crezi tot ce spune..fiecare cuvant..fiecare silaba spusa de el.Dar in scurt timp castelul vostru din carti de joc se darama,poate ca nu a avuto baza stabila de aceea la primul curemur..totul s-a dus.Au ramas doar carti imprastiate peste tot,o scrisoare ingropata printre ele,lacrimi,tristete,vise neimplinite..tot ce iti mai aminteste ca o data ..acolo a fost un castel incare traia un print si o printesa.Cu fiecare "te iubesc",cu fiecare dorinta implinita,cu fiecare privire,cu fiecare sarut,cu fiecare strangere de mana,cu fiecare zambet,cu fiecare cuvant dulce soptit de el,se mai adauga o carte la castelul vostru..Imi place sa cred ca a fost prea mre castelul,prea multe carti,prea multe cuvint,pre mlte clipe frumoase..acum au zburat una cate una,luate de vant..fiecare pe un drum nou,necunoscut.Greu de crezut ca acele carti nu au fost rezistente,ca nu au fost puse acolo din suflet,cu dragoste.
Totul a fost doar o poveste..."Traieste-ti clipa" noi ne-am trait-o..
Cineva mi-a spusca orice film are un inceput si un sfarsit.Filmului meu i-a venit sfarsitul.A fost scurt dar frumos.I-am raspuns acelei persone ca sunt filme date si in reluare,peste o zi..o saptamana..o luna..un an..sau niciodata.
Lacrimile nu-ti pot sterge amintirea..poate e greu sa accepti dar viata e durasi poat e mai bine "Sa radem inainte" de toate,tot timpul.
Ieri erau sperante,vise,planuri de viitor impreuna..acum doar amintiri frumoase scrise pe o foaie de hartie uitata ..
Tot ceea ce am facut impreuna a fost genial..plimbari,strangeri puternice de mana,saruturi dulci.Mi s-a spus "nu mai trai in trecut",dar oare cum ar fi sa incerci sa aduci trecutul in prezent.Sa iei actorii principali,clipele de neuitat,saruturile fierbinti,privirile dulci,sperantele,visele...sa construiesti cu ele un alt castel mai mare,mai rezistent sa faci un alt film..















Daca vei cauta vreodata in inima ei..te vei gasi acolo in acelasi loc pe care l-ai ocupat si il vei ocupa pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu