duminică, 12 februarie 2012

Eu, tu, noi.

Stiu cine sunt eu dar uit cine esti tu. Incerc sa imi amintesc iubirea noastra inflacarata dar ma doare. Ma doare tare. Tu nu mai poti, nu mai vrei si nu mai simti dar eu sunt la fel de legata de tine ca in prima zi. Nu inteleg de ce oamenii nu pot renunta la iubire pentru pasiune sau la cunoscut pentru necunoscut. De ce ? De ce voi, oamenii nu puteti sa vedeti lumea legati la ochi ? De ce nu aveti fiecare propriu univers si de ce nu va aventurati spre nevazut . De ce va e frica de viitor iar atunci cand devine prezent nu va mai deranjeaza? ..De ce ?
..De ce oare m'am agatat de trecut cand am un prezent si un viitor ce vine ?
Nu stiu cum sa iti vorbesc sau cum sa iti spun ce se ascunde in inima si in mintea mea. Nu pot sa te mint si sa iti spun ca nu imi e dor de tine, nu te iubesc si nu te voi mai cauta niciodata .
Daca vrei sa iubesti pe cineva inseamna ca asta e destinul tau . Daca vrei sa nu uito, acesta este destinul tau . Daca vrei sa visezi, sa speri, sa te indragostesti ..inseamna ca acesta este destinul tau . Destinul ti'l faci singur prin dorintele cultivate de tine.
Eu te vreau si te iubesc pe tine .. Inseamna ca acesta este destinul meu .
...Dar care este destinul tau, dragul meu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu