miercuri, 15 februarie 2012

Prietenie.:)

Chiar acum ma uitam prin pozele din calculator . O Doamne cate persoane necunoscute pe aici. Sunt atat de multi care odata, de mult, ii consideram cei mai buni prieteni iar acum ma uit la poze si vad straini. Straini cu chipuri cunoscute si ochi dulci. Aceiasi straini pe care odata ii vedeam parte din mine.
Mereu am crezut in "pentru totdeauna!" si in toate vorbele frumoase..si mereu o sa cred chiar daca sunt foarte sigura ca nu exista.
Noi, oamenii, am fost creati prin natura noastra sa fim dispusi la schimbare. Noi, oamenii suntem schimbatori. Noi, oamenii ne maturizam si pe parcursul maturizarii ne schimbam in bine sau in rau .
Uneori insa schimbarea poate fi fatala unei prieteni. :) Te uiti in ochii persoanei si nu mai vezi nimic din ce vedeai demult. Vezi dispret, ura si dezamagire acolo unde inainte vedeai fericire, bucurie, armonie etc etc.
Oamenii se schimba si o data cu ei ii schimba si pe cei din jurul lor.

Btw ... am auzit de curand un proverb care mi s-a parut foarte interesant si foarte adevarat, mi l-a spus un prieten adevarat "Prieteni, prieteni dar ..branza e pe bani" cam pe aceasta sintagma se bazeaza majoritatea "prietenilor" din ziua de azi . Ce sa spun mai mult ? M-am convins incetul cu incetul de fiecare persoana din jurul meu si nu numai :) M-am convins de oameni in general ..


Anyway cum spune cineva .."Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !"











XoXo .. --A part of me--

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu