vineri, 9 martie 2012

Hmm m-am gandit ca duci lipsa de publicitate, asa ca am sa iti eu putina :)
Majoritatea oamenilor avem prieteni. Prieteni cu care vorbim si discutam toate problemele vietii, ne deschidem fata de ei spunandu-le tot ce ne apasa. Dar tu ..tu nu ai asa ceva si duci lipsa . Asa ca, te-ai gandit sa iti gasesti cate o particica prietenoasa in fiecare personaj din liceu.
Cum spuneam mai demult, oamenii se impart in 2 categorii: oamenii normali si oamenii anormali. Tu faci parte din a2a categorie. Cu exceptia faptului ca ai o viata virtuala si nu ai prieteni iti place extrem de mult sa vorbesti despre persoanele din jurul tau. Intr-un cuvant sa "barfesti".
Sa stii ca ma simt chiar bine ca am ajuns la stadiul la care sunt persoana nr.1 barfita de tine.
Acum ca am terminat cu introducerea, sa trecem putin mai departe.
Tu? Tu nu stii cine esti. Nu stii nimic despre tine, dar stai linistita ca iti spun eu. Tu, esti o persoana invidioasa..iar asta e "naspa" pentru ca a invidia pe cineva inseamna a te recunoaste inferior acelei persoane. Asa ca continua sa faci ceea ce faci pentru ca pe tine te deranjeaza ca TU nu vei fi niciodata ca mine si ca TU nu vei avea niciodata ce am eu adica pe scurt "fericire, prieteni, iubire etc etc" .
Sincer as putea sa fac o descriere completa a atitudinii tale fata de mine dar.. ce rost are ?
Pff sincer te credeam mult mai desteapta "papushe" dar esti doar o copila mucoasa care nu stie altceva decat sa incerce sa se bage in viata oamenilor cu japca chiar daca nici macar nu i se acorda atentie.
Mereu am spus ca nu ma pun la mintea ta. Stai linistita, continui sa o fac.
Imi place atat de mult sa te vad cum te agiti si tipi si urli pentru ca nu ma suporti pe mine.
Ma ameninti ca ma bati si tu stai la 2 m de mine.. pff fetito esti ridicola :-j .

Ar trebui sa fi mandra acum ai ajuns pe blogul meu..dar crede-ma ca nu vei mai ajunge :*

In the end, imi pretuiesc fanii si tu faci parte din ei acum..doar ca esti un caz special nu prea te pretuiesc. Felicitari :)) Tine-o tot asa "papushe"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu