vineri, 23 martie 2012

Interesant !

Am impresia ca toata lumea a luat-o razna !
Sa va spun un secret: nu pun numele reale ale persoanelor despre care vorbesc pe blog sau chiar nu il pun deloc. Spun doar lucruri pe care le gandesc si le cred fara sa dau vreun indiciu despre cine ar fi respectiva persoana sau cui ii impartasesc anumite sentimente.
Imi cer scuze celei/celui care a considerat ca este vorba de ea/el in postarea de mai jos :) . Inteleg ca unele persoane printre care si tu, te regasesti perfect in descrierea de mai jos : copila mucoasa, viata virtuala, te bagi in viata oamenilor cu japca etc. .. dar te-ai gandit macar o secunda ca poate nu m-am referit la tine? :))
Anyway .. multumesc ca imi citesti blogul si ma bucur ca te regasesti in postarile mele ..pacat ca in cele urate. :)

Va multumesc tuturor ca m-ati ascultat si pentru toate "frustratele", scriu pe blog pentru ca imi place si pentru ca il iubesc, nu are nici o legatura cu aberatia pe care am auzit-o de curand "nu are prieteni si vorbeste singura" . Stati linistite, nu trebuie sa imi purtati de grija :* ma descurc si singura .



O noapte si un week-end frumos tuturor.




XOXO MimO. <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu