miercuri, 11 iulie 2012

"Now I am at a place I thought I'd never be." 


Momentul acela in care unei prietene apropiate tie, incepe sa ii placa baiatul care iti este prietenul cel mai bun. Moment in care te pierzi in sutele de ganduri, idei, pareri, alegeri care ti se invart in mintea invelita intr-un cearceaf de ceata. Simti ca pierzi ceea ce nu ai avut niciodata cu adevarat. Stii doar ca l-ai avut in inima ta si te-a avut in inima lui..cu toate astea nu il poti scoate. Realizei ca intr-adevar il placi si ca il vrei pentru tine. Vrei sa vorbesti dar tot ce poti face este sa taci. Nu ai cuvinte, nu ai idei, nu ai pareri ai doar dezamagiri. Crezi doar ceea ce gandesti nu si ceea ce vezi. Nu ai auzit niciodata spunandu-ti ca te place si nu i-ai spus niciodata ca il placi doar s-a simtit. S-a auzit vocea ta tremurand cand ii vorbeai, zambetul lui placut cand te vedea, imbratisarea puternica la fiecare lunga despartire, privirea profunda cand ii zambeai, atingerea catifelata atunci cand dansati, cuvintele frumoase cand erati departe unul de celalalt. Iubeai sa fie langa tine si sa ii simti respiratia in urechea ta, iubeai ca bataile inimii sale sa fie ultimele ascultate inainte sa adormi. Iubea sa iti cante orice, iubea sa te imbratiseze, iubea sa te simta aproape, sa te stranga de mana. Erati aproape dar totusi departe. Erati indragostiti dar totusi nu v-ati exprimat niciodata sentimentele. Nu ati vorbit niciodata despre ce simtiti, dar totusi ati simtit. Erau momente in care va era frica ca celalalt nu simte acelasi lucru. Frica ca acele momente erau doar ca intre "prieteni". Frica ca totul se petrecea in mintea voastra ca tot ce se vedea, auzea, simtea nu era nimic. Erau simple lucruri intre prieteni. Dar frica trecea la fiecare imbratisare, la fiecare zambet amandoi stiau ca totul este cat se poate de real. Ca nu exista imaginatie, exista doar vis. Si acum ? Acum? E totul in imaginatia mea? Oare a fost un vis si m-am trezit la realitate? .. Oare asa a fost mereu si tocmai am deschis ochii ? Sau poate .. poate vreau sa ma trezesc din ceva ireal si nu reusesc. Dar poate .. noi doi suntem prieteni.Prieteni buni..si poate o placi pe ea iar eu nu am fost niciodata mai mult decat prietena ta. Poate tot ce a fost intre noi nu a fost real. NOI? Serios? Noi nu am existat! Noi nu am existat niciodata. Am fost doar tu si eu iar acum nu mai suntem nici macar atat. Acum sunteti tu si ea..sau poate nu..poate doar tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu