luni, 30 iulie 2012

Dor..

Uneori imi e dor de mine.
..Imi e dor de fata care eram odata.
Imi e dor de fata..
.. care zambea chiar daca cerul ii cadea in cap.
..care cucerea pe oricine cu zambetul ei.
..care mereu spunea "Te iubesc" in loc de "multumesc" .
..care indulcea si cel mai dur baiat cu ochii ei de catelus.
..care niciodata nu se dadea batuta.
..care stia cand sa se opreasca.
..care stia sa se distreze si sa isi faca prieteni noi.
..care stia sa fie pe placul tuturor.
..care stia sa iubeasca si sa se lase iubita.
..care era mereu aranjata.
..care era o pisicuta blanda care zgaria rau.
..care nu stia sa se lase invinsa.
..care nu arata niciodata tristetea.


Imi e dor de ce eram odata. Imi e dor de mine sa fiu frumoasa si iubita, sa fiu indragita si sa am sute de prieteni, sa fiu mereu cu zambetul pe buze si sa nu ma doboare nimic. Imi e dor de fitele din capul meu de adolescenta tampita.

Imi e dor de zambetul meu care nu putea fi sters de nimeni si nimic.

Imi simt lipsa mie, cum nu am simtit-o cuiva vreodata. Imi e dor de inebunesc de "MimO. cea care isi permite."






 [...]

4 comentarii: