sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Mintea mea

Visez? Gandesc? Vad? Simt? 
Oare ce se intampla cu mine? Cu noi? Cu tine? 
Care noi? 
Care tu?
Cine?
Ce spun? Ce simt? Ce caut?
..Ce vreau?
Ce iubesc? Ce cred? 
...Ce imi doresc? 


  Am o mie de intrebari in cap care sunt urmate de inca un miliard .. m-am pierdut in mine. M-am pierdut in mintea mea si nu mai pot gasi iesirea. Caut o usa mare pe care sa scrie "EXIT" dar tot ce vad sunt doar sertare, multe sertare pline cu gandurile mele si visele dobandite pe parcursul anilor. 
  Nu stiu cine sunt. Nu ma recunosc. 
  Caut o oglinda si o gasesc. Ma privesc dar persoana reflectata in oglinda nu sunt eu. E doar o fata. O fata normala pe care nu o recunosc. Chipul ei nu imi mai pare deloc familiar. Ma uit in oglind si am impresia ca privesc pe o fereasta, o fata. 
  Alerg, tip, caut dar nu gasesc. CE?
  ..pe mine. Ma caut dar nu ma gasesc. 
  Ordinea pe care o aveam odata, acum a disparut. Gandurile mele ordonate sunt imprastiate in toata mintea mea. Cineva m-a dat peste cap. Mi-a imprastiat gandurile, mi-a schimbat sentimentele si m-a lasat sa ma pierd printre ele..dar CINE? 
  Incerc sa ma gandesc dar nu pot. Sunt prea multe ganduri vechi si nu mai am loc pentru cele noi. Trebuie sa le arunc cumva si sa evadez dar nu pot. 
  ..DE CE? De ce mintea mea imi joaca feste? De ce se invarte tot si simt ca ma adancesc din ce in ce mai mult in intr-o lume pe care nu o pot recunoaste?


  Incerc sa caut o logica in toata debandada din mintea mea dar nu pot sa gandesc..tot ce pot vedea este doar dezordine. Imi vine in cap un singur lucru, sa aranjez tot asa cum cred ca erau odata.. dar nu asta este rezolvarea acestui puzzle, pentru ca eu nu ma pot intoarce niciodata in trecut. Eu nu ma pot gandi la ce a fost, doar la ce este si ce va fi.  
  Eu traiesc in prezent si imi creez viitorul. Totul sta in mainile mele..si in acest timp am gasit si marea usa pe care scria "EXIT", am evadat. Am scapat de mine, de mintea mea, de vechile ganduri si idei si am loc pentru cele noi. Sunt eu, cea noua, cea frumoasa, cea sigura pe ea. Sunt eu ? Da, sunt eu! Ma mai uit o data la fata de fereastra inainte sa ies, si descopar ca intr-adevar este o oglinda in care sunt reflectata. Ma recunosc, imi zambesc si plec.. 


  Ma trezesc. Am visat? Da..sau poate nu.. poate chiar am fost acolo, in mintea mea :) 










                                               --EnJoy--  :) 



 
  

2 comentarii:

  1. Ce frumos <3! Ma bucur ca mai scrii din cand in cand :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc <3 ! Incerc sa imi fac timp sa mai postez cate ceva din cand in cand. :*

    RăspundețiȘtergere