sâmbătă, 17 august 2013

Vreau sa iti spun ca..

 

   ...Am in cap o mie de idei atunci cand ne certam dar cand incerc sa ti le spun, tot ce pot spune este "Lasa. Fa ce vrei.". Nu stiu de ce..poate pentru ca nu imi place. Nu imi place sa adormim fiecare pe jumatatea lui de pat. Nu imi place sa nu ma saruti de noapte buna si sa nu imi spui frumosul "te iubesc", nu imi place sa ma trezesc dimineata fara tine langa mine sau fara un mesaj lung si frumos..poate acesta este motivul pentru care nu pot spune cele o mie de idei pe care le am in cap.
     
        Orice fata il cauta pe Mr. Perfect dar nu s-au obisnuit cu ideea ca asa ceva, nu exista! Nu exista baiatul perfect, cum nu exista nici fata perfecta. Doua persoane sunt perfecte doar atunci cand sunt unul langa altul, indragostiti iar sentimenele sunt la fel de profunde in ambele parti. Atunci cand iubirea este impartasita si pe parcursul timpului in loc sa dispara, ea se face din ce in ce mai mare. Eh..atunci poti spune ca l-ai gasit. Dar defapt, el e perfect doar langa tine, cum si tu, esti perfecta doar langa el.

        Suntem fete. Suntem fete si vrem atentie..vrem ca noi sa fim primele mereu. E normal..ne place sa fim rasfatate, sa fim iubite, sa faca toata lumea cum spunem noi si nu in ultimul rand, noi sa fim pe primul loc in viata celui mai important baiat pentru noi.

        Stiu! Vorbesc mult. Defapt turui atunci cand vreau sa iti explic ca e ca mine, nicidecum ca tine! Dar cu toate astea stiu ca ma iubesti. Stiu ca mereu vei fi acel cineva in bratele caruia pot sari oricand, pe umarul caruia pot plange atunci cand simt ca nu mai rezist si acel cineva, care mereu imi va spune:
"Esti frumoasa, desteapta, puternica. Esti iubita mea si poti sa faci orice! Trebuie doar sa vrei!"

       

          Iti multumesc ca esti langa mine, ca imi accepti toate toanele si ca imi inchizi gura in cel mai frumos mod: sarutandu-ma.




With love, M.

           
   -   Enjoy :)   -
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu