duminică, 28 februarie 2010

Exista?

Intotdeauna te intrebi daca sentimentul de iubire exista..poate ca e un simplu cuvant..poate ca spui"te iubesc" doar ca sa spui..poate ca nu simti asta,poate ca nu ai cum sa simti asta,poate ca nu exista.Te gandesti intotdeauna la "obsesie" si inlocuiesti iubirea cu obsesia.."Nu.Eu nu l-am iubit,nu am avut cum pentru ca,nu exista iubire,era doar o obsesie..".Poate ca nu era asa,poate nu era doar o obsesie..poate nu era o obisnuinta..ajunsesei doar sa il iubesti atat de mult..incat sa ti se para cat se poate de normal sa il ai langa tine tot timpul,zi de zi,clipa de clipa.Dar acum ce faci? iti pui mereu aceeasi intrebare.."va mai fi ceva?" si raspunsul e tot timpul acelasi.."Vom trai si vom vedea..". Si poate va mai fi,sau poate nu va mai fi,a ramas totul o amintire frumoasa chiar daca nu vrei sa accepti.



Si totusi..iubire?dragoste?...niciodata nu vei crede ca a existat,ai simtit-o pentru prima data,si s-a terminat totul prea repede ca sa-ti dai seama ce e in sufletul tau.E un gol imens.Golul care l-a lasat el in urma lui..golul in care statea el..si in care nu a mai vrut sa stea.Toata lumea are o pasa proasta,toata lumea trece prin perioade grele in viata..si cine e langa tine e acolo sa te ajute sa treci peste,sa iti fie alaturi si la bine si la rau..si totusi la ei nu a fost asa..au fost alauri doar la bine,doar cand au fost momente in care radeau,zambeau..dar cand lacrimile le-au invadat teritoriul unul a renutat..poate a fost mai bine sa mearga mai departe fara ea..

Un comentariu:

  1. Hey :). Ma bucur ca iti place blogul meu. Sincer, am mai multa inspiratie cand am stari mai nasoale... Dar uneori chiar nu mai rezist. O tipa ma tot facea "emo" si eu radeam. Chiar daca plangeam. Stiu, suna urat. Imi place si mie cum scrii. E dragut. :)

    Aa.. Btw. Imi place imaginea de pe blog. Cu cartile de joc :x

    RăspundețiȘtergere