vineri, 26 februarie 2010

Regreti sau gandesti?

Am citit pe blogul celei mai bune prietene o ultima postare numita"Regrete",mi-a atrans atentia[http://laughbefore.blogspot.com],deoarece daca iti doresti ceva nu ai motiv sa regreti.Atunci cand iti doresti din toata inima sa faci acel lucru,dupa ce l-ai facut nu ai cum sa regreti.Ti-ai indeplinit o dorinta si asta te face sa te simiti bine.Dar am observat ca aceasta"definitie" nu estevalabila la toata lumea,prietena mea "lucreaza" fara sa gadeasca.Isi doreste din tot sufletul,din toata inima sa faca acel lucru,iar dupa ce il face regreta ca l-a facut.Pentru ce il mai faci daca regreti?Faci asta a iti fie tie mai bine?...sau faci asta sa ai dupa ce plange,pentru ce regreta?
Fiecare are propria teorie si propria definitie.Eu am invatat ca regretele sunt in zadar..nu are rost sa regreti,daca tie iti pare rau asta nu inseamna ca totul o sa se schimbe in asa fel incat sa iti fie tie bine.Pentru ca lumea nu se invarte in jurul tau si nimic nu se intampla fara un motiv.
Era o vorba,"Gandeste de 10 ori si vorbeste o data",gandurile ti le poti sterge si le poti schimba dupa cum vrei tu,dar o data ce ai spus ceva nu mai poti schimba nimic.Nu poti sterge ce ai spus..poti doar corecta in anumite cazuri.
"Am spus ceva de genul:[o sa fie bine,o sa fie bine asa,pentru ca cu cat se termina mai repede cu atat suferim mai putin...]dar de unde?:))...",cuvinte spuse de ea,dupa ce a facut o fapta pe care atunci o considera buna,iar acum o considera cea mai mare greseala a ei.A existat un singur motiv care sa o fac sa spuna asta"Frica de sine",ii era frica ca ea ii va rani prin comportamentul sau pe cei din jur,din aceasta cauza a preferat s se indeparteze de persoanele p care le iubea...de frica sa nu le raneasca.
A regretat ca l-a lasat asa,ca a vrut sa schimbe ceva,ca din NOI a facut EU si TU,dar oare mai poate schimba ceva?Sau totul va ramane asa pentru totdeauna..va ramane u REGRETUL,care o va bantui peste tot nelasand-o sa se linisteasca si sa realizeze ca a facut bine pentru ea,ca a facut doar ce si-a dorit,ce a simtit ea,nu ce i-au spus altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu