duminică, 20 martie 2011

Te urasc.

Te urasc. Te urasc pentru ca m'ai facut sa cred in ceva ce nu exista. Te urasc pentru ca mi'ai aratat lumea basmelor. Te urasc pentru ca m'ai invatat sa fiu timida. Te urasc pentru ca mi'ai aratat cum sa fiu eu. Te urasc pentru ca mi'ai fost mereu aproape. Te urasc pentru ca atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine tu plecai. Te urasc pentru ca niciodata nu ai fost acolo la momentul potrivit. Te urasc pentru ca fara sa iti doresti ai intrat in inima mea. Te urasc pentru ca vedeai si alte fete frumoase inafara de mine. Te urasc pentru ca nu stiai sa minti. Te urasc pentru ca eu eram vinovata de tot ce se intampla. Te urasc pentru ca tu erai ingerul si eu demonul. Te urasc pentru ca mi'ai facut o lacrima sa curga. Te urasc pentru ca mereu uitai de 'ziua noastra'. Te urasc pentru ca niciodata nu imi dadeai mesaj. Te urasc pentru ca erai gelos si nu aratai. Te urasc pentru ca renunti cel mai repede. Te urasc pentru ca nu iti pasa unde sunt si ce fac. Te urasc pentru ca spuneai totul verde in fata. Te urasc pentru ca nu erai ingrijorat atunci cand mergeam singura acasa. Te urasc pentru ca nu iti pasa daca ma ardeam cu placa. Te urasc pentru ca nu ieseai in pauze cu mine. Te urasc pentru ca ma minteai ca avem acelasi vis. Te urasc pentru ca m'ai facut sa sper la o lume ireala. Te urasc pentru ca erai prea ocupat in weekenduri pentru mine. Te urasc pentru ca nu raspundeai la mesaje. Te urasc fiindca imi urai obiceiurile. Te urasc pentru ca de fiecare data cand ne certam tu zambeai. Te urasc pentru ca tu greseai si eu eram vinovata. Te urasc pentru ca nu ai avut curajul sa recunosti niciodata nimic.
Te urasc pentru ca nu esti in stare sa schimbi nimic la tine. Te urasc pentru ca iti ranesti toti prietenii. Te urasc pentru ca niciodata nu arati tuturor ce simti defapt. Te urasc pentru ca am impresia ca niciodata nu te'am cunoscut cu adevarat. Te urasc pentru tot ce ai facut. Te urasc pentru tot ce ai zis. Te urasc pentru ca nu ai crezut in mine. Te urasc pentru ca nu ma aprobai. Te urasc pentru ca nu ma protejai..Te urasc pentru tot ce am enumerat mai sus si nu in ultimul rand..Te urasc pentru ca te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu