marți, 8 martie 2011

Orgoliu.

Cine cedeaza primul?
Cine lasa de la el?
Cine spune primul 'te iubesc'?
Cine suna primul?
Cine da primul mesaj?
Cine saluta primul?
De ce conteaza atat de mult CINE?



Ne iubim si totusi ne respingem si ceea ce ne uneste este un 'poate' comun.
Poate inca gresesc. Poate inca zambesc. Poate inca te vreau. Poate incerc mereu sa ma mint 'am sa te uit.'..:)


Stiu ca vocea MEA o sa iti cante in cap la noapte si sa-ti spuna soptind 'te iubesc.' Stiu ca ma iubesti si cu indiferenta mea nu o sa rezolv nimic. Stiu ca trebuie sa fiu EU aia de care te-ai indragostit si atunci nu vei mai pleca niciodata. Stiu ca ma adori, ma placi, ma admiri, ma doresti. Stiu ca iti este dor de mine dupa 2 min. Stiu ca vrei sa fiu in fiecare secunda langa tine. Stiu ca orice s-ar intampla vei fi al MEU si voi fi a TA.
Stiu ca te enervez. Stiu ca sunt fraiera. Stiu ca ma enervez repede. Stiu ca uneori reactionez gresit. Stiu ca oricum ar fi si oricum am intoarce-o tot amandoi ramanem. Stiu ca si atunci cand nu mai suntem impreuna suntem la fel de lipiti ca in fiecare zi.

M-am saturat de privirile reci..nu mai vreau sa iti citesc minciunile de pe buzele tale perfect conturate.. vreau TOTUL sau NIMIC de maine.





"Lookin' in your lovely face scream my name, you do it so loud."
Ich liebe dich kleine seele.:x







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu