marți, 29 martie 2011

One day.

Am o singura secventa in minte in fiecare zi de Luni. O mica parte dintr-un film mare. O parte pe care o vad de fiecare data cand inchid ochii, o parte care nu ma lasa sa adorm. Stiu ca nu ti se intampla la fel pentru ca tu nu esti eu...si pentru ca eu nu sunt tu, nu pot sa adorm fara a mai vedea o data acea clipa. O fractiune de secunda care a stricat un film intreg.
Pe langa aceasta zi, imi mai amintesc 2 zile la fel de importante: Vineri si Miercuri. Imi mai amintesc o statie si un bloc.
Imi amintesc tot ca si cum ar fi fost ieri. Vreau sa sterg dar trecutul nu ti-l poti sterge cu buretele. Vreau sa uit dar nu poti sterge decat lucrurile nesemnificative.
Privesc lung pe geam si parca vad totul cum se desfasoara in fata. Sunt insetata de putere si dragoste..
M-ai tradat, m-ai ranit, m-ai obosit..si totusi te-am iubit..si totusi te iubesc. Nu stiu ce iubesc la tine. Poate felul in care imi spui 'ramas bun'..sau poate acel zambet nevinovat..sau poate chiar tu asa cum esti, cu toate defectele care iti acopera calitatile perfecte.
Te strici stricandu-ma pe mine..si stiu ca nu intelegi si te strofoci si te straduiesti dar intr-o zi vei intelege iar in acea zi va fi prea tarziu sa mai poti face fata.
Urasc ziua de ieri, iubesc ziua de maine si imi este dor de ziua ce se apropie. Crede-ma pentru ca nu glumesc. Nu este o joaca. Jocul s-a terminat si nici unul dintre noi nu a iesit invingator. Am pierdut asa cum nu sunt obisnuita..am pierdut in fata ta, in timp ce tu pierdeai in a mea. Am pierdut si ne-am umilit unul in fata celuilalt fara macar sa ne pese sau sa ne dam seama. Imi e dor de clipele pline de pasiune, atunci cand erai indragostit pana peste cap de mine..pacar ca totul s-a terminat.
Ai ars visele noastre si le-ai aruncat in Mare..Nu te-ai gandit nici o clipa la nimic si ai mers mai departe..
Poate speranta te va aduce inapoi sau poate doar un val..intr-o zi cu soare asa cum mi-ai promis.

Un comentariu: