luni, 21 iunie 2010

Eu.



..ce pot spune? Imi e dor, recunosc. Dar ce pot face? Nimic. De ce? Pentru ca asa cum spune tatal meu "Scumpa mea, zarurile a fost aruncate. Nu mai poti schimba nimic..dar poti incerca sa o rezolvi pe viitor." Cum? Cum sa fac asta atunci cand unul vrea ceva iar altul altceva. Comun acord? Te rog :-j..



As putea sa imi spun toate ofurile, as putea sa scriu toate lucrurile de care imi este dor, tot ce imi lipseste, tot ce iubesc, tot ce ador, tot ce imi doresc, tot ce stiu, tot ce vreau, tot ce pot, tot ce imi place, tot ce gasesc, tot ce caut, tot ce astept, tot ce primesc, tot ce daruiesc.. dar asta mi-ar lua toata viata..

Stiu, sunt plictisitoare. Uneori trista, monotona..alteori vesela. Dar ce pot face? Asta sunt eu, asa voi fi mereu poate. Uneori ma iubesc pentru ceea ce sunt iar uneori ma urasc din rasputeri.

Nu imi scriu toate ofurile aici pentru ca..pot fi considera ridicola, sau chiar nebuna. Dar ce sa ii faci, sunt MimO. asa sunt..:) Nimeni nu ma cunoaste in totalitate, cu adevarat..uneori cred ca nici eu nu ma cunosc suficient de bine.

Sunt cea mai mare geloasa pe care am vazut-o in viata mea. Sunt cea mai mare egoista, cea mai mare orgoliosa. Ce e al meu, trebuie sa fie doar al meu. Cu totul, sau deloc:)

Nu imi place sa impart nimic cu nimeni, nu imi place sa fiu inlocuita, nu imi place sa fiu uitata, nu imi place sa fiu exclusa, nu imi place sa fiu pusa in fata faptului implinit.

Ce ii poti face? Asa sunt eu.

Nu imi pasa daca ma urasti sau nu, stiu sa ii apreciez pe cei care ma iubesc..sa ii tin aproape si sa le demonstrez ca tin la ei, dar stiu si sa ii urasc pe cei care ma urasc. Nu imi place sa fiu calcata pe coada, pentru ca nu imi place.
Iimi place sa ma joc cu focul. Nu, nu am nevoie de sfatul tau ridicol "Ai grija sa nu te arzi." Stai linistit, nu ma voi arde. Eu nu ma ard niciodata..dar toate au un inceput.
Nu imi place sa imi cer scuze, chiar daca stiu ca am gresit..niciodata nu ma voi intoarce cu capul plecat si coada intre picioare spunandu-ti "Iarta-ma te rog, am gresti..stiu, imi cer scuze." Sa iti reamintesc? Temperamentul meu nu il are nimeni, eu sunt MimO. si nu imi cer scuze orice ar fi. Poate doar daca esti atat de important pentru mine incat sa fiu nevoita sa imi cer scuze, dar si atunci cu greu. Recunosc, au fost 2 persoane in viata mea carora le-am cerut scuze. Conteaza cine? Ok, prietenele mele. Atat, dar era o problema serioasa.
Stiu ca iti doresti sa te iubesc, toata lumea isi doreste iubirea mea..dar nu toti o au. Prefera-ma ca amic nu ca dusman.:) Eu nu iert, nu imi scapa nimic. Pentru ca eu observ tot, nu te juca cu mine..pentru ca nu vei vrea sa ma joc si eu cu tine. Nu ma provoca, nu are rost sa ne enervam fara motiv intemeiat.
Ma enervez greu, dar si cand ma enervez..mai bine nu iesi in calea mea. Nu plang, decat daca e ceva foarte important. Doar daca tin la tie atat de mult incat sa fiu sigura ca meriti (simte-te). Poate sunt o insensibila..
Imi place sa fiu rasfatata, alintata. Imi place sa imi faci complimente si sa aduci ceva nou in fiecare zi. Ma plictisesc extrem de repede oricum.
Uit greu, dar daca te uit acum, te uit pentru totdeauna.
Poate acum iti doresti sa fii ca mine, dar nu vei reusii niciodata. Eu am fost ca tine, dar tu nu vei fi niciodata ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu