joi, 10 iunie 2010

Imi e dooor...

Imi e dor de tot ce aveam o dataaa. Imi e dor de mineee de altadata. Imi e dor de viata mea de acum cateva zile... Imi e dor sa fiuu EUUUU MimO.
Imi e dor de atattt de multe lucruriiii si pe zi ce trece se fac din ce in ce mai multe..8- Imi e dor sa visez frumoss=p~ Imi e dor de mare, de apa, de soareeee...de totttt. Imi e dor de generalaaa de prietenii mei iubiti si draci.:x pe care ii vad, dar imi e dor de banca meaa. Chiar daca a trecut 1 an...imi e dor de ei, de viata PERFECTA pe care o aveam langa ei.. Imi e dor de excursiile din liceu..imi e dor de colegii din a9a..chiar daca o sa ii vad si azi, cu tristete stiu ca azi va fi ultima zi..ziua in care ma voi desparti cu lacrimi in ochiiiiiii de eiiii: Voi plange, dar imi va trece si ii voi vedea in weekenduri. Sunt optimistaa. Ii iubesc, au fost alaturi de mine un an intregggg. Acum nu ii mai stresez cu umorul meu:)) si ii las linistiti. O sa imi fie dor de profu' de matee=p~ de profu' de infoo:x de profa de romana:-< care era geniaala.
Dar inainte sa imi fie dor de ei...imi e dor de tot ce am avut si am pierdut..sau poate ceea ce nu am avut niciodata cu adevarat.
Imi e dor sa imi spuna "Te iubesc", imi e dor sa imi spuna "Mimoneellll", imi e doooor sa ma iubeasca, imi e dor sa ma stranga in brate imi e dor sa imi spuna "Frumoasa mea cu ochii verzi nu verzii! =)))", imi e dor de toate clipele frumoase petrecute cu el..pentru ca doar clipe frumoase au fost. Imi e dor de excursiaaa la mareee=p~ Imi e dor de mareeeeeee.:x Imi e dor de nisipppp. Imi e dor sa ma intep in scoici=)) Imi e dor sa beau o bereee si sa privesc mareaa. Imi e dor sa tip pe plajaaaa "Am doar 18 ani..sunt nebun, iubesc si AM si bani! >:)" Imi e dooor de aproape toate momentele din viata meaa. Pe care nu voi putea trece..si sunt momente pe care le pot aduce inapoi si momente pe care le pot doar pastra in caputsul meu mic si draguts.:) Pe care mi le pot aminti oricand dar nu vor mai exista niciodata...

Imi e dor sa imi dea mesaaajjj=p~ imi e dor sa imi spunaa "In curand o sa iti bat toata clasa." :)) Imi e dor sa fie EL. defapt..imi e dor de el..:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu