miercuri, 2 iunie 2010

No words.

Simteam cum nisipul ni se lipeste de haine, cum se strecoara pe sub ele, gadilandu-ne incet. Era rece, dar ne incalzeam unul pe celalalt. Ii simteam corpul fierbinte langa mine incalzindu-ma, ii auzeam vocea suava soptindu-mi la ureche "Te iubesc!", simteam ca nu mai vreau sa plec de acolo niciodata, dar stiam ca va trebui sa o fac. Ma saruta si ii simteam buzele moi si dulci atingandu-le incet pe ale mele, jucandu-se in acelasi timp cu mana prin parul meu plin de nisip. Pentru o clipa am crezut ca visez..
Luna domina cerul de un albastru inchis, era mare si stralucitoare si ne privea zambind. Ochii lui albastri luceau de fericire, zambetul mare de pe fata nu ii dadea voie sa mai scoata nici un sunet.
Eram in Paradis. Picioarele-mi incremenisera din pricina nisipului rece, asa ca le-am cocotat peste ale sale. Mi-am ascuns palmele in ale lui pentru a nu mai simti briza rece a marii.
Inimile noastre bateau una langa cealalta facandu-ma sa cred ca e una singura. Mi-am luat inima in dintii si am lasat aerul rece sa imi invadeze gura pentru a-i putea sopti "Si eu te iubesc!", in acea clipa m-a sarutat cu atata pofta incat nu mai simteam nisipul rece de sub mine.
Acum nu mai aveam nevoie de nimic, il vroiam doar pe el, eram doar noi doi si maream care era martora dragostei ce ne-o purtam.
Am adormit in bratele sale iar peste catea ore m-am trezit deranjata de soarele care ma mangaia cu razele sale. El nu dormise, statuse langa mine cu ochii deschisi admirandu-mi gesturile in timp ce eu eram in lumea viselor. Am deschis ochii incet, prima imagine fiind chipul lui pe care soarele il ajutase sa straluceasca. A zambit si a spus "Buna dimineata sunshine." I-am intors zambetul neputand spune nimic in plus. Am stat si am admirat amandoi cum intr-un final soarele a iesit triumfator din apa rece, incalzindu-ne din ce in ce mai tare cu razele sale puternice.
M-a sarutat din nou, iar cuvintele erau inutile in aceste momente perfecte. Mi-a strans tare mana nespunand nimic. Mi-a luat-o si si-a invelit braul cu ajutorul ei. Si-a scos mana din buzunar si si-a agatat-o incet pe umarul meu firav.
Totul era nemaipomenit, ne iubeam pentru totdeauna. Nu aveam cuvinte potrivte sa ne putem pune dragostea in ele.
Venise timpul sa ne luam ramas bun de la mare, ne-am intors cu spatee la ea plecand spre necunoscut impreuna..visand sa ne putem reintoarce vreodata in acel loc minunat al nostru..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu