marți, 8 iunie 2010

Vreau sa..

Nu stiu cum sa incep, dar imi e foarte dor de mare. Sa stau pe nisipul receeee, sa fie noapte sa vad luna deasupra mariiiii.:x Sa acult muzicaa, sa vad multa lume distrandu-se=p~
Vreau sa stau in hotel cu el, sa dormim in camera meaa, incercand sa facem tvu' sa functionezeee. Vreau sa dansez acolo unde toata lumea e prafff, sa ma distezzz alaturi de toti cei pe care ii iubesc. Sa imi pierd vremea cautand o teresa pe plaja.. sa ma imbattt, sa tip "Am doar 18 ani, sunt nebunn, iubesc si AM si baniiii>:)" Sa stau pe plajaaa, sa privesc cerul, sa vad steleleee si sa nu imi dau seama daca visez sau e real. Sa alerg pe falezaaa. Sa ma cert cu marea=p~. Sa ma astepte pe nisip, invatandu-ma sa iubescccc. Sa ne sarutaaaam in timp ce soarele rasaree.:x
Sa ma strecor incetttt in hotel doar cu el, sa nu ne vada nimeniiii. Vreau sa tipeee tareee pe plaja "TE IUBESCCC", sa ma saruteee si sa ma stranga taree in bratelee lui puterniceeee. Vreau sa fumez o ultimaaa tigara pe plajaaa, iar apoi sa ma las de fumatttt pentru el=p~
Sa beau o bere in timp ce admir soarele care iese fericit din marea agitataaa:x Sa mananc o shaorma mareee. Sa ma dau in masinutsele din Costinestiiiii.:x Sa ascult muzica la MAXIM. Sa nu imi peseee de nimicc, sa nu zica nimeni "Hei amice, da muzica mai incet, unii dorm aici."
Sa adorm in bratele luiiii pe plaja, sa se trezeasca si sa ma admiree in timppp ce dorrrrm.Sa imi dea mesajjj la 02.00 "Te iubesc." Sa urle telefonulll "Prieteneee ai primit un mesaaaj" iar eu bineinteles sa nu il audddd. Vreau sa fiu concentrata in lumea viselor. Sa ma trrezeasca cu un saruttt=p~ Sa ne bem cafeauaaaa impreunaa=p~ pe plajaa:x Sa mancam gogosiiii. Saa dansaam, sa tipammm ce vrem noiii. Sa dansez DNB:x cu EA=p~! Sa see holbeze toata lumeaa la minee. Vreau sa fie toata lumea geloasaaa pe fericirea meaa. Vreau ca toate fetele sa si-l doareasca pe EL. si el sa fie doar al meuuu.:x Sa imi spuna "Scumpo, te ador doar pe tine..frumoasa mea cu ochii verzi nu verzii!" =)))) sa ma iubeascaa asa cum numai el stiee=p~ sa ne plimbam prin statiuneeee si sa fie o caldura infernalaa. Sa mergem in camera la racoareee. =p~ Sa stau cu capul mu gol pe umarul luiiii tot drumul spre casaaa. Sa ascultam melodia noastraa. Vreau sa deseneze o inimioara pe geamm=p~ sa fim MEREU impreuna..


Iar daca eu nu voi fi acolo..atunci cand el va fi la mareee... Vreauuu sa ma sunee in timp ce e pe plajaa singurrrr si sa imi spuna "Te iubescc scumpo, si nu glumesc...iubito asculta mareaa.:x=p~" Vreau sa nu ma dezamageascaa. Sa vorbim prin mesajeee atunci cand suntem departee unul de celalalt.:-<
Sa imi aduca o scoicaaa.:x Sa fie totul PERFECTTTT.



[You said we wouldn't be apart...and I don't believe you when you said..you don't need me anymore, i don't remaind you when you said don't come around ..no more!]













ATATTTT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu