luni, 14 iunie 2010

Stiu..

Stiu ca uneori sunt o idioata. Stiu ca niciodata nu stiu ce vreau:)) Stiu ca multa lume ma uraste. Stiu ca am multi prieteni dar si mai multi dusmani. Stiu ca multa lume isi doreste sa fie ca mine dar atunci cand ma cunoaste cu adevarat isi pierde dorinta pe drum.8- Stiu ca sunt iubita de prieteni si sunt unii care ar face orice sa ma vada fericita. Stiu ca sunt lenesaaa. Stiu ca sunt orgolioasa. Stiu ca sunt tupeista. Stiu a nu fac ce spun altii. Stiu ca am ochii frumosi. Stiu ca toata lumea isi doreste ce am eu..dar stiu ca nimeni nu va avea.=)))) Stiu ca prietenele mele cele mai bune ma iubesc si vor fi MEREU langa mine. Stiu ca am niste verisoare adorabile care ma vor ajjuta mereuuu si imi vor fi alaturi =p~ =)))) Stiu ca totul poate disparea intr-o secunda. Stiu ca urasc noaptea dar ador ziua..stiu ca stelutsa mea norocoasa ma aude mereu>:) Stiu ca niciodata nu mi se indeplinesc dorintele dar eu continui sa mi le pun..Stiu ca viata mea e frumoasaaaa uneori:) Stiu ca ma iubesc..=))) Stiu ca il iubesc.:
Stiu ca nu am simtit cand mi-a luat inima..si stiu ca orice ar fi ea va ramane a lui..Stiu ca marea i a zambit si ca m-a cautat dar eu nu eram acolo8- Stiu ca e trist..si stiu ca plang..dar stiu ca intr-o zi ma va face iar sa zambesc..Stiu ca ma iubeste:-? ..sau sper ca o mai face=)) stiu ca orice ar fi eu voi ramane a lui...8- Stiu ca imi pare rau, dar stiu ca nu am ce face..stiu ca degeaba imi doresc..
Stiu ca mai bine tac..: PAA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu