luni, 5 iulie 2010

?

Niciodata nu am crezut ce spun restu'..restu' lumii. Ma saturasem de amenintari gen"Trezeste-te la realitate, e la fel ca toti." Poate il vedeti la fel ca toti, dar eu nu-l pot vedea asa. Poate ca voi nu-l intelegeti, dar eu ii inteleg fiecare gest. Poate ca cei care nu-l cunosc il considera un ciudat..dar pentru mine nu a ost nicodata un ciudat. Poate ca multi il urasc pentru ceea ce e, dar eu il iubesc pentru ceea ce..si pentru ceea ce nu e. E special, nu iti pot explica de ce..dar stiu ca este. Poate ii ofer prea multe laude acum, prea multa atentie, poate se simte mandru ca deobicei..dar nu imi pasa:) Il cunosc mai bine decat crede el ca o fac, il cunosc suficient cat sa realizez ca o data m-a iubit.. Oricum el uita tot dupa 5 minute.:) Trebuie sa fie mereu in centrul tuturor, toata atentia fiind indreptata spre el. Uneori am impresia ca ii place doar atentia mea..nu pe mine.8-)
Stiu ca acum, in timp ce citeste are un zambet genial pe fata:)) stiu a ii vine sa rada, dar ca deobicei se abtine.. stiu ca zice "O doamneeeee! E nebuna.:)" Stiu tot ce simte, chiar daca el nu isi da seama. Stiu, pur si simplu pentru ca stiu.=)))
Mda, sunt eu mai tampita 8-) si asta stiu :d ...Si acum mai bine tac.:) Mai am multeeee sa spun:"> dar ma abtin de la tot, pentru ca poate e mai bine sa nu mai spun nimic.."Lasa timpul sa le rezolve pe toate."





[Pentru ca eu nu am uitat ceea ce TU ai uitat.:)] [;x]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu