sâmbătă, 10 iulie 2010

Nu stiu.


Nu stiu ce sa fac! Nu e prima oara cand mi se intampla asta, recunosc..dar efectiv nu mai stiu nimic. Am ajuns in acel punct in care trebuie sa ma gandesc la fiecare miscare, calculandu-mi fiecare pas..as putea vira la dreapta sau la stanga..dar nu stiu care este cel mai drept si lipsit de obstacole drum. As vrea sa o iau drept, prin mijloc..ramanand la fel, fara a fi nevoie sa mai schimb ceva, dar stiu foarte bine ca nu se poate. Nu stiu ce e mai bine, nu stiu daca e mai bine in dreapta sau in stanga, nu stiu daca voi regreta mai tarziu ca am ales drumul acela sau daca ma voi simti implinita. Pur si simplu..nu stiu! Imi doresc un drum pe care nu stiu daca voi mai calca vreodata, nu vreau sa fiu compatimita, nu am nevoie de mila nimanui.:) Vreau sa merg mai departe, fericita cum am fost mereu..pentru ca de azi nu mai sunt un copil. Pentru prima oara imi dau seama ca nu mai sunt un copil, ca uneori e nevoie de mult mai mult decat simple rasete sau plansete. E nevoie de dragoste.
Intr-o zi va trebui sa trec mai departe iar eu nu voi stii cum e mai bine..voi risca ca deobicei, dar viata este plina de obstacole si riscuri..si nu conteaza cat de bun, frumos, scump, fitos sau iubit esti. Conteaza ca esti TU si ca te iubesti asa cum esti..nu conteaza daca esti slab sau gras, inalt sau scund..nu conteaza absolut nimic. Nimeni nu te poate iubi mai mult decat te iubesti tu, nimeni nu iti poate fi un prieten mai bun decat tu insuti..
Dar acum, cu mintea mea de "copil matur" voi lua o decizie..o decizie pe care sper ca nu o voi regreta mai tarziu. Pentru ca aceasta "eu" are nevoie de ce avea o data..iar atunci totul va reveni la normal..sau va incerca.:)










[Have you ever been in love, been in love so bad ..You'd anything to make them understand..]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu