luni, 12 iulie 2010

Ma bucur:)!

O sa incep cu..defapt nici nu stiu cum sa incep..e asa de greu, pentru ca nu stiu ce sa fac. Acum totul s-a schimbat si …si nu stiu ce pot spune sau ce pot face. Probabil o sa crezi ceva ce nici macar nu e adevarat, sau probabil o sa intelegi exact ce am vrut sa zic..probabil nici nu o sa iti pese si nu o sa intelegi nimic. Nu stiu ce e in capul tau acum, dar stiu ce e in al meu. O mare dezordine pe care nu stiu cum sa o mai controlez, am atatea in cap si nu stiu cu ce sa incep..nu stiu ce sa mai spun pentru ca am fost lasata fara cuvinte..
Problemele mele stiu ca nu mai sunt de mult si problemele tale, chiar daca nu vreau..stiu ca s-a terminat tot.:) Chiar daca nu imi doresc sa te pierd, stiu ca te-am pierdut de mult. Dar nu e nimic ce pot face eu. Nu am cum sa imi schimb trecutul si nici cum sa imi desenez viitorul..
Ma simt..nici nu stiu cum ma simt..nici nu stiu ce sa iti spun, ce sa fac..nu mai stiu nimic.
Sper sa intelegi ce era de inteles. Pfoaa, vreau sa dispar, sa mor, sa ma evapor, sa nu mai exist..sa uiti tot, sa uiti ca am fost vreodata pe aici.
Vreau sa imi pun toate amintirile intr-un cufar si sa il iau cu mine..
Ce mai pot face eu acum? Spune-mi si voi face..sau voi incerca sa fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu