sâmbătă, 17 iulie 2010

Zambete in suflet.


Zambesc chiar daca nu arat. Poate par trista dar sunt chiar foarte fericita. Sufletul meu zambeste, spera si asteapta. Asteapta ziua de maine sperand sa fie bine. Vreau sa retraiesc momente, sa visez clipe si zbor pana la mare. Sa pot vedea ce e in mintea celor din jurul meu, sa pot simtii ce simt ei. Vreau sa ma detasez e aceasta lume si sa pot arata ca zambesc, sa fug departe, departe, departe. Sa nu ma cunoasca nimeni, sa adorm pe plaja si sa beau o bere la o terasa.
Imi voi uita toate gandurile, imi voi pastra toate visele si maine ma voi ineca intr-o piscina. Ma voi incalzi pe un sezlong cu fata la soare, ma voi chinui sa ma dau cu crema de plaja in timp ce imi savurez frappeu'.
Voi fi doar eu, cu ei. Maine nu imi pasa de nimeni, nu ma intereseaza nimic. Maine ma distrez, uit de tot.
O sa ma linistesc intinsa pe sezlong, simtind cum razele soarelui ma incalzesc. Dintr-o data ma voi trezii in apa rece, albastra si uda. Voi iesi victorioasa din apa stergandu-mi parul cu prosopul meu roz.
Maine sufletul meu zambeste, iar eu zambesc impreuna cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu